Thursday, 25 August 2011

25 Augustus

Gebeure

1962 – Nelson Mandela word gearresteer naby Howick in Natal.

1971 – Hoofman Mangosuthu Gatsha Buthelezi versoek ‘n Nasionale Konvensie van alle rasse in Suid-Afrika om besluite te neem oor die land se politiese toekoms. Die versoek word afgekeur deur Eerste Minister Balthazar Johannes (John) Vorster.

1973 – Eerste Minister Balthazar Johannes (John) Vorster waarsku die opposisie partye “United Party” (UP) en “Progressive Party” (PP) wat later die “Progressive Federal Party (PFP) word dat hulle inmenging in die politieke belange van Afrikane sal moet beeindig.

1985 – Toto Dweba, ‘n politieke aktivis en verdagte wapen koeries tussen Swaziland en die “African National Congress” (ANC) se verminkte liggaam word ontdek.

2002 – Die Mediese Beheerraad dryg om Nevirapine te de-registreer.

Geboortes

Sterftes

1993 – Amy Elizabeth Biehl, Amerikaanse student en aktivis word deur “Pan Africanist Congress” (PAC) lede met messe en ‘n baksteen vermoor un Gugulethu naby Kaapstad.

 

Stuur asseblieg die e-pos na al jou vriende en kennise.  Teken gerus in op die blog en help my om ons geskiedenis behoue te hou.                   

Het ek dalk iets gemis op vandag se datum?  Stuur vir my die besonderhede, ek sal graag dit byvoeg.                   

Volg gerus my Twitter rekening waar ek internationale geskiedenis brokkies ook deel: @ludibotha.                   

Ek soek ook altyd na ou geskiedenis boeke en ou geskiedenis skool handboeke.  As enigeen kan help, laat my weet.

No comments:

Post a Comment